Η μεγαλύτερη τοιχογραφία του Αιγαίου ζωγραφίστηκε από μαθητές της Χίου μαζί με τους καλλιτέχνες του ART HUB Athens

 

 

Εθελοντές και μαθητές έγιναν ένα στο 3ο Δημοτικό Σχολείο του Αγίου Μάρκου Βροντάδου αφού η ομάδα του ART HUB Athens έφτασε στο νησί με τον καλλιτέχνη Γιάννη Τζομάκα για να δημιουργηθεί η μεγαλύτερη τοιχογραφία του Αιγαίου η όποια ξεπερνά τα 600 τ.μ. στολίζοντας τους τοίχους του σχολείου.

Μικροί μαθητές παρακολούθησαν το βιωματικό workshop από την ομάδα του ART HUB Athens και δημιούργησαν τον καμβά της τοιχογραφίας. Τα σχολεία γίνονται ο ιδανικός «καμβάς» αποδεικνύοντας ότι με τον αναγκαίο σεβασμό στον δημόσιο χώρο και στο περιβάλλον, τα έργα τέχνης «του δρόμου» μπορούν να αποτελέσουν κομμάτι της αισθητικής ταυτότητας της σύγχρονης Ελλάδας.

Καταλυτικό ρόλο για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος έχει ο τέως Γ. Γ. του Πρωθυπουργικού Γραφείου κ. Γρηγόρης Δημητριάδης αφού η στήριξη του ήταν και είναι πολύτιμη για την ανάπτυξη και την δημιουργία περισσότερων ευκαιριών για τα παιδιά των Ακριτικών νησιών και του Β.Α. Αιγαίου.

O διευθυντής του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αγίου Μάρκου Βροντάδου κ. Δημήτρης Ντούλης τόνισε χαρακτηριστικά πως «Είναι πολύ ευχάριστο που οι γκρίζοι τοίχοι της αυλής του σχολείου μεταμορφώνονται σε πολύχρωμους με θέματα που αναφέρονται στη Χίο, το περιβάλλον και τη συνεργασία. Ευχαριστούμε όλους όσους συμμετείχαν σε αυτή την δράση, τους μαθητές μας, τους δασκάλους μας και τους καλλιτέχνες του ART HUB Athens».

«Τοιχογραφίες με κοινωνικά μηνύματα δημιουργούνται στο Βορειοανατολικό Αιγαίο από μαθητές & καλλιτέχνες»

Το πρόγραμμα που τρέχει το ART HUB Athens έχει ως στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των παιδιών για τα κοινωνικά ζητήματα μέσω της τέχνης, με σκοπό την ενεργοποίηση και παγίωση του αισθήματος της κοινωνικής προσφοράς, του εθελοντισμού και της αλληλεγγύης.

Επαγγελματίες σύγχρονοι καλλιτέχνες, μαζί με εκπαιδευτικούς και εθελοντές καθοδηγούν τους μαθητές σε ένα ολοήμερο εργαστήριο εικαστικών τεχνών και στη δημιουργία μιας μεγάλης τοιχογραφίας στο σχολείο.

Πρόκειται για μια δημιουργική διαδικασία για τους μαθητές, ώστε να βρουν τη «φωνή» τους, να καλλιεργήσουν ένα κοινό στόχο και να αναπτύξουν την τέχνη και τις δεξιότητες τους, για να ζωντανέψουν την αξία της συνεργασίας με άλλους.