Συντονισμένη επιχείρηση της Δημοτικής Αστυνομίας Πειραιά και της ΕΛ.ΑΣ. κατά του παρεμπορίου

Συντονισμένη επιχείρηση για την αντιμετώπιση του παρεμπορίου πραγματοποίησε σήμερα, η Δημοτική Αστυνομία Πειραιά σε συνεργασία με την Ελληνική Αστυνομία, στο πλαίσιο των συνεχών δράσεων για την προστασία του δημόσιου χώρου και την ενίσχυση της νομιμότητας στην πόλη.
Η επιχείρηση έλαβε χώρα στην πλατεία Οδησσού, στην οδό Αλιπέδου και στην οδό Γούναρη, όπου παρατηρούνται φαινόμενα παράνομης υπαίθριας εμπορικής δραστηριότητας κάθε Κυριακή, κατά τη διάρκεια λειτουργίας της Κυριακάτικης Αγοράς.
Στο πλαίσιο της δράσης, πραγματοποιήθηκαν οι απαιτούμενοι έλεγχοι, βεβαιώθηκαν διοικητικά πρόστιμα, ενώ εντοπίστηκαν και κατασχέθηκαν περίπου δύο τόνοι παράνομων προϊόντων, τα οποία απομακρύνθηκαν άμεσα από συνεργεία της Υπηρεσίας Καθαριότητας.
Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε εκτεταμένος καθαρισμός των συγκεκριμένων σημείων με στόχο την καθαριότητα και την εύρυθμη λειτουργία των κοινόχρηστων χώρων, προς όφελος των κατοίκων, των επαγγελματιών και των επισκεπτών της πόλης.
Σταθερός στόχος του Δήμου Πειραιά είναι η αντιμετώπιση του παρεμπορίου, στο βαθμό των αρμοδιοτήτων του και πάντα με τη συνδρομή της ΕΛ.ΑΣ., η προστασία του δημόσιου χώρου και η στήριξη της νόμιμης εμπορικής δραστηριότητας στην πόλη.
Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, τόνισε:
«Η αντιμετώπιση του παρεμπορίου αποτελεί μια διαρκή και ιδιαίτερα απαιτητική προσπάθεια, την οποία ο Δήμος Πειραιά προφανώς και δεν μπορεί να υλοποιήσει μόνος του, παρά μόνο με την συνεργασία της Ελληνικής Αστυνομίας και των συναρμόδιων φορέων. Η σημερινή συντονισμένη επιχείρηση της Δημοτικής Αστυνομίας Πειραιά και της Ελληνικής Αστυνομίας αναδεικνύει, για ακόμη μία φορά, τη βούλησή μας να αντιμετωπίσουμε φαινόμενα που υποβαθμίζουν την εικόνα της πόλης, πλήττουν τη νόμιμη επιχειρηματικότητα και επηρεάζουν αρνητικά την καθημερινότητα των πολιτών. Το παρεμπόριο είναι ένα σύνθετο φαινόμενο, το οποίο απαιτεί σχέδιο, συνέπεια, συνεργασία και διαρκή παρουσία στο πεδίο. Για τον λόγο αυτόν, οι επιχειρήσεις και οι στοχευμένες παρεμβάσεις θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και το επόμενο διάστημα. Επιπλέον, η Δημοτική Αστυνομία Πειραιά αναμένεται να ενισχυθεί από την 1η Σεπτεμβρίου με 30 νέους δημοτικούς αστυνομικούς, οι οποίοι βρίσκονται στο στάδιο της εκπαίδευσής τους, γεγονός που θα ενισχύσει την επιχειρησιακή παρουσία της υπηρεσίας και θα συμβάλει στην περαιτέρω εντατικοποίηση των ελέγχων και των παρεμβάσεων σε όλη την πόλη.
Παράλληλα, είναι βέβαιο πως θα πρέπει να επανεξετάσουμε αν το «παραδοσιακό» Κυριακάτικο παζάρι τελικά προσφέρει ή ζημιώνει την πόλη. Διότι δεν είναι ούτε τυχαίο ούτε άσχετο ότι αυτή η ακραία παραβατικότητα και υποβάθμιση της πόλης παρατηρείται μόνο κάθε Κυριακή και μόνο στους γύρω δρόμους του παζαριού. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά την Αστυνομική Διεύθυνση Πειραιά για την ουσιαστική συνεργασία, καθώς και τα στελέχη της Δημοτικής Αστυνομίας και την Υπηρεσία Καθαριότητας που καταβάλλουν σημαντική προσπάθεια για τη διατήρηση της νομιμότητας, της τάξης και της εύρυθμης λειτουργίας της πόλης μας».
Ο Αντιδήμαρχος Επισκευών Συντηρήσεων, Έργων Αυτεπιστασίας, Πολιτικής Προστασίας, Διαχείρισης Κρίσεων και Δημοτικής Αστυνομίας Χαράλαμπος Λιακόσταυρος, δήλωσε:
«Ακόμα μια επιχείρηση από τη Δημοτική Αστυνομία με κλιμάκιο της Ελληνικής Αστυνομίας και την Υπηρεσία Καθαριότητας, πραγματοποιήθηκε περιμετρικά της Κυριακάτικης Αγοράς. Συνεχίζουμε την προσπάθειά μας για την πάταξη του παρεμπορίου με την ενίσχυση της Δημοτικής Αστυνομίας μέσω της ένταξης νέων δημοτικών αστυνομικών. Οι έλεγχοι για την αντιμετώπιση του παρεμπορίου θα είναι πλέον πιο συχνοί και πιο εντατικοί και τα αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας θα είναι ακόμη πιο ορατά».
