ΕΔΟΕΑΠ: Μέσω κέντρου και ηλεκτρονικά τα ιατρικά ραντεβού
Με όλο το ιατρικό δυναμικό του παρόν λειτουργεί ο ΕΔΟΕΑΠ, καλύπτοντας τις ανάγκες των ασφαλισμένων με δύο βάρδιες από τις 8:30 έως τις 19:00. Τα ραντεβού ορίζονται όχι πλέον από τους ιατρούς, αλλά μέσω του τηλεφωνικού κέντρου (2107264700 και 2310278271 αντιστοίχως για Αθήνα και Θεσσαλονίκη). Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα και των ηλεκτρονικών ραντεβού μέσω της Διαδικτυακής Πλατφόρμας Εξυπηρέτησης Συναλλασσομένων (κεντρική σελίδα edoeap.gr). Διευκρινίζεται ότι για τη συνταγογράφηση οι ασφαλισμένοι δεν προσέρχονται στα κτήρια του Οργανισμού, καθώς γίνεται άυλα, με την αποστολή του barcode για την άμεση εκτέλεση στο φαρμακείο.
Για την πλήρη κάλυψη των ιατρικών αναγκών λειτουργεί 24ωρη εφημερία 7 ημέρες την εβδομάδα (2107250050: Αθήνα και 6982447854: Θεσσαλονίκη) για οδηγίες σε όλα τα επείγοντα περιστατικά.
Ο Οργανισμός καταβάλλει κάθε προσπάθεια επαναφοράς στην κανονικότητα, υιοθετώντας παράλληλα ό,τι επιτάσσει ο ΕΟΔΥ.
Στην περαιτέρω αναβάθμιση και βελτιστοποίηση προς τους ασφαλισμένους θα συνδράμει και το νέο τηλεφωνικό κέντρο, το οποίο θα λειτουργήσει τις προσεχείς ημέρες, με υπηρεσίες τεχνολογιών αιχμής, για τις οποίες θα υπάρξει αναλυτική ενημέρωση.
Υπενθυμίζεται πως οι ασφαλισμένοι μπορούν επίσης να εξετάζονται από τους συμβεβλημένους ιατρούς είτε στα ιδιωτικά τους ιατρεία είτε με κατ’ οίκον επισκέψεις.
Για υπηρεσίες πρωτοβάθμιας περίθαλψης πανελλαδικά μπορούν να απευθύνονται στα συμβεβλημένα δίκτυα AFFIDEA, ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΗ και IATRICA καθώς και στους μεμονωμένους-συμβεβλημένους ιατρούς ανά περιοχή. Eπιπλέον στην Αθήνα μπορούν να απευθύνονται στο «Ερρίκος Ντυνάν» και «Ευρωκλινική».
Για τις διοικητικές υπηρεσίες (2107264700) οι ασφαλισμένοι μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τις αιτήσεις τους. Συγκεκριμένα για τον Τομέα Υγείας-Περίθαλψης (ΤΥΠ) μπορούν να αποστέλλουν ηλεκτρονικά [email protected] τα παραστατικά των δαπανών περίθαλψης και ταχυδρομικώς τα πρωτότυπα. Ειδικά για τις οδοντιατρικές εργασίες, μπορούν να αποστέλλουν ηλεκτρονικά τα δικαιολογητικά τους για την (προ)έγκρισή τους ([email protected]). Για τον Τομέα Ασφάλισης και Επικοινωνίας: στο email [email protected] και η υπηρεσία θα επικοινωνεί μαζί τους για την αποστολή δικαιολογητικών που απαιτούνται. Για κάθε άλλη υπηρεσία, μπορούν να υποβάλλουν το αίτημά τους στο [email protected].