Εργασίες ανακαίνισης σε σχολεία της πόλης από τον Δήμο Πειραιά
Εργασίες ανακαίνισης σχολικών κτηρίων της πόλης ολοκληρώθηκαν, αυτές τις ημέρες, από τον Δήμο Πειραιά, με στόχο τη βελτίωση των υποδομών και τη δημιουργία ενός καλαίσθητου περιβάλλοντος για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Οι εργασίες, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν από τα συνεργεία της Διεύθυνσης Επισκευών Συντηρήσεων και Έργων Αυτεπιστασίας, αφορούν αισθητικές παρεμβάσεις και ελαιοχρωματισμούς σε εσωτερικούς, εξωτερικούς και αύλειους χώρους στις εξής σχολικές μονάδες:
• 43ο Νηπιαγωγείο
• 47ο Δημοτικό Σχολείο
• 43ο Δημοτικό Σχολείο
• 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο
• 15ο Δημοτικό Σχολείο
Ανάλογες παρεμβάσεις θα πραγματοποιούνται καθόλη τη διάρκεια του έτους σε σχολεία του Πειραιά.
Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, σε δήλωσή του, τόνισε:
«Ο Δήμος Πειραιά πραγματοποίησε, αυτές τις ημέρες, εργασίες ανακαίνισης σε σχολεία της πόλης μας, στο πλαίσιο των ενεργειών του για την αισθητική τους αναβάθμιση. Ως Δημοτική Αρχή είμαστε πάντα κοντά στην εκπαιδευτική κοινότητα και με δεδομένο ότι η πλειοψηφία των σχολικών μονάδων μας είναι παλαιά και με προβλήματα, καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, προκειμένου να ανταποκρινόμαστε στα αιτήματα των σχολείων, στον βαθμό των δυνατοτήτων μας. Συμβάλλουμε με όλα τα διαθέσιμα μέσα στον εκσυγχρονισμό των σχολικών μας μονάδων, με τις παρεμβάσεις μας να είναι συνεχείς».
Ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Επισκευών Συντηρήσεων και Έργων Αυτεπιστασίας -Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων Χαράλαμπος Λιακόσταυρος, δήλωσε:
«Η Διεύθυνση Επισκευών, Συντηρήσεων και Έργων Αυτεπιστασίας που προΐσταμαι πολιτικά, εκτός απ’ τις συντηρήσεις της καθημερινότητας που έχει στην αρμοδιότητά της που σχετίζεται με τα σχολεία, έχει προβεί σε πλήρη ελαιοχρωματισμό σχολικών μονάδων. Οι εργασίες έγιναν από το προσωπικό του δήμου, το οποίο είναι μικρό αριθμητικά και μεγάλο ηλικιακά, όμως η αγάπη για τα παιδιά και για τα σχολεία προέχει. Προχωράμε δυνατά για να ολοκληρώσουμε όλες τις εργασίες, σε όλα τα σχολεία του δήμου για να φοιτούν τα παιδιά σε καλύτερο περιβάλλον».