Η Burberry αλλάζει λογότυπο μετά από 20 χρόνια

O οίκος Burberry παρουσιάζει το πρώτο νέο λογότυπό του μετά από 20 ολόκληρα χρόνια, μέσω Instagram.

Το νέο λογότυπο της βρετανικής επωνυμίας είναι «Burberry London England» με έντονα κεφαλαία γράμματα που αντικαθιστούν την πιο μαλακή και στρογγυλεμένη γραμματοσειρά που χρησιμοποιούσε μέχρι τώρα η εταιρεία.

Τις φωτογραφίες ανέβασε στο Instagram ο Riccardo Tisci, ο σχεδιαστής σταρ που προσέλαβε φέτος η Burberry για να ανανεώσει την εικόνα του brand.

Η Burberry παρουσίασε επίσης και ένα νέο μονόγραμμα, το οποίο αποτελεί ουσιαστικά σύμπλεγμα των γραμμάτων T και B – των αρχικών του ονόματος του ιδρυτή του οίκου Thomas Burberry.

Το λογότυπο σε γραμματοσειρά sans serif, με κεφαλαία γράμματα bold και από κάτω δύο λέξεις: “London England” σχεδιάστηκε από τον βρετανό γραφίστα Πίτερ Σάβιλ, διάσημο για τη δουλειά του με το μουσικό συγκρότημα New Order. Το νέο σήμα άρχισε να προβάλλεται στη διαφημιστική εκστρατεία της Burberry.

Το προηγούμενο λογότυπο παρουσίαζε έναν ιππότη πάνω σε άλογο που έτρεχε και από κάτω έγραφε “Burberry Established 1856”.

Ο 44χρονος σχεδιαστής, το πρώην “αστέρι” του οίκου Givenchy, που σχεδιάζει ρούχα για την Μπιγιονσέ και την Μαντόνα, φέρνει επανάσταση στον βρετανικό οίκο, αρχής γενομένης από την επανεφεύρεση του θρυλικού μονογράμματος της εταιρίας. Η Burberry και ο νέος της καλλιτεχνικός διευθυντής ανακοίνωσαν την είδηση στο Instagram, αναρτώντας επίσης φωτογραφία του νέου logo και δίνοντας στη δημοσιότητα μια ανταλλαγή ηλεκτρονικών μηνυμάτων μεταξύ του Ρικάρντο Τίσι και του Πίτερ Σάβιλ, ώστε να εξηγήσουν πώς φτιάχτηκε το νέο σήμα.

Πηγή: Franchising.gr / ToPontiki.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *