Τι απαντά η ΕΡΤ για την προβολή των σποτ

Το σήμα της ΕΡΤ βρίσκεται ξανά "στον αέρα" με την ανάκρουση του εθνικού ύμνου, από τις 06:00 το πρωί, μετά από δύο χρόνια "μαύρου", την Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015. Η Δημόσια Ραδιοτηλεόραση "επιστρέφει", σχεδόν σε πλήρη ανάπτυξη, με την ΕΡΤ3 να ακολουθεί στον σχεδιασμό επαναλειτουργίας όλων των σταθμών.

Σε σχέση με δημοσιεύματα που αφορούν την προβολή διαφημιστικών σποτ εντύπων στην ΕΡΤ, διευκρινίζονται τα εξής:

•  Από τον Ιανουάριο του 2020 έχει καταργηθεί στην ΕΡΤ η πρακτική της ανταλλακτικής διαφήμισης με τα έντυπα (εφημερίδες και περιοδικά) και οι διαφημιζόμενοι καταβάλλουν τοις μετρητοίς, όπως όλοι, το τίμημα του διαφημιστικού χρόνου στη δημόσια ραδιοτηλεόραση.
•  Με νέα απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΡΤ (1η Απριλίου 2021), μειώθηκε από 80% σε 50% η έκπτωση που διαχρονικά υπήρχε στην ΕΡΤ για τη συγκεκριμένη κατηγορία διαφημιζομένων, ενώ καθιερώθηκε η μη μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων με έκπτωση, τις ώρες από 19:50 έως και 00:15. Επίσης, προσδιορίστηκε πλαφόν ανά ημέρα στον συνολικό αριθμό των διαφημιστικών σποτ που προβάλλονται με έκπτωση.

•  Η ΕΡΤ, εκ του νόμου, δεν έχει το δικαίωμα να αρνηθεί τη μετάδοση διαφημιστικών σποτ, όταν δεν προσκρούουν σε μία από τις απαγορευτικές διατάξεις του Ν. 4779/2021 άρθρ. 14 (διαφημίσεις που θίγουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, που εισάγουν διακρίσεις, παραπλανητικές διαφημίσεις κλπ.), με τον οποίο ενσωματώθηκε στην εθνική μας νομοθεσία η κοινοτική οδηγία 2010/13 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *