Μητσοτάκης: Μιλάμε με τα έργα μας
«Οι τρεις πρώτοι σταθμοί της γραμμής 3 προς Πειραιά είναι πια γεγονός. Σε άλλες εποχές θα λέγαμε πως επιτέλους εδώ το τρένο θα σφυρίξει τρεις φορές, στη Νίκαια, την Αγία Βαρβάρα και τον Κορυδαλλό. Εγώ θα προτιμήσω να μιλήσω για τρία σημαντικά βήματα προόδου και εκσυγχρονισμού, για τα οποία είχαμε δεσμευθεί και τα οποία σήμερα γίνονται πραγματικότητα. Καθώς αύριο συμπληρώνεται ένας χρόνος αυτής της κυβέρνησης στην εξουσία δικαιώνουμε τις τέσσερις λέξεις που πιστεύω ότι δηλώνουν πολλά: «το είπαμε, το κάναμε, προτιμούμε να μιλάνε τα έργα μας» τόνισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την παράδοση των νέων σταθμών του Μετρό «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός», «Νίκαια».
Δήλωση Π. Πέρκα, βουλευτή Φλώρινας και Αναπληρώτριας Τομεάρχη Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ
Παραδίδονται αύριο στους επιβάτες οι τρεις νέοι σταθμοί της Γραμμής 3 του μετρό, «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια». Η επέκταση του μετρό στον Πειραιά, αρχής γενομένης από τους τρεις παραπάνω σταθμούς, θα αλλάξει καθοριστικά το τοπίο των μεταφορών, την καθημερινότητα και την ποιότητα ζωής στη δυτική Αττική, σε περιοχές όπου μέχρι σήμερα, για όσους δε διαθέτουν ιδιωτικό όχημα, η μόνη εναλλακτική μετακίνησης ήταν τα λεωφορεία.
Πλέον όμως μειώνονται οι αποστάσεις, αφού πάνω από 60.000 επιβάτες θα εξυπηρετούνται καθημερινά από το μετρό, έχοντας πρόσβαση στο κέντρο της Αθήνας σε 14 λεπτά της ώρας.
Όπως είθισται λοιπόν, την προηγουμένη της παράδοσης ενός έργου στο κοινό πραγματοποιούνται τα εγκαίνια από την εκάστοτε Κυβέρνηση.
Εδώ κι ένα χρόνο όμως και επειδή κατά κανόνα η ολοκλήρωση ενός έργου ξεπερνά το διάστημα μιας κυβερνητικής θητείας, παρατηρούμε ότι η ΝΔ, γνωστή για την επικοινωνιακή της δεινότητα, έρχεται μετά βαΐων και κλάδων να «κόψει την κορδέλα» σε έργα που η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ έθεσε τις βάσεις, σχεδίασε, ολοκλήρωσε ή τουλάχιστον τα έφτασε στο τελικό στάδιο.
Έτσι και τώρα, οι τρεις σταθμοί του μετρό ολοκληρώθηκαν επί ΣΥΡΙΖΑ, ενώ η ΝΔ έσπευσε στο τέλος να βάλει την προσωπική της σφραγίδα, δίδοντας για πρώτη φορά τη λειτουργία και τη διαχείριση των εκδοτηρίων σε ιδιώτες, θέση που μέχρι πρότινος καλυπτόταν από εργαζομένους της εταιρίας και ενίοτε από ανέργους ή φοιτητές, στο πλαίσιο της πρακτικής τους άσκησης.
Φυσικά στον αντίποδα, όταν η ΝΔ αποφασίζει να μην ακολουθήσει τις πολιτικές της προηγούμενης Κυβέρνησης στις υποδομές, το αποτέλεσμα είναι έργα που πελαγοδρομούν, χωρίς στρατηγικό σχεδιασμό και με άγνωστο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης, όπως για παράδειγμα ο οδικός άξονας Πάτρα – Πύργος, το μετρό Θεσσαλονίκης, η άφιξη του τρένου στο λιμάνι της Πάτρας και πλήθος άλλων.
Εννοείται ότι αν έχουμε να επιλέξουμε μία από τις παραπάνω τακτικές, διαλέγουμε την πρώτη. Απλά, τη χαρούμενη αυτή ομολογουμένως ημέρα για το επιβατικό κοινό της Δυτικής Αττικής, θα ευχηθούμε στον κ. Μητσοτάκη, να πραγματοποιήσει κάποια στιγμή ένα έργο υποδομής και όχι μόνο να το εγκαινιάσει.