Ποιος ήταν ο άτυχος εργάτης που έχασε τη ζωή του στον ΗΣΑΠ
Σοκαρισμένοι είναι οι φίλοι και οι συνάδερφοι του άτυχου 41χρονου εργάτη που έχασε τα ξημερώματα τη ζωή του στις γραμμές του ΗΣΑΠ, μετά από τη σύγκρουση του μηχανήματος που επέβαινε με το τρένο.
Το δυστύχημα σημειώθηκε στη γραμμή 1 στις 04:05 όταν η ειδική μηχανή λείανσης που είχε ξεκινήσει από την Κηφισιά, παρουσίασε βλάβη στα φρένα με αποτέλεσμα να αρχίσει να κινείται ανεξέλεγκτα προτού τελικά συγκρουστεί με άλλο τρένο, στο ύψος του σταθμού του Αγίου Νικολάου, το οποίο είχε τοποθετήσει εκεί η αρμόδια υπηρεσία της ΣΤΑΣΥ, προκειμένου να σταματήσει την πορεία της.
Ο άτυχος εργάτης Πέτρος Γιάμαλης, μαζί με δυο συναδέρφους του, προκειμένου να σωθούν από τη σφοδρή σύγκρουση, πήδηξαν από το μηχάνημα που επέβαιναν. Τραγικό αποτέλεσμα ο άτυχος 41χρονος να χάσει τη ζωή του.
41χρονος Πέτρος Γιάμαλης
Ο 41χρονος ήταν εργοδηγός επί 16 χρονια. Ήταν ανύπαντρος και όπως λένε άνθρωποι που τον γνώριζαν, του άρεσε η δουλειά του και ήταν τελειομανής.
Ο 41χρονος, προέρχεται από τον ΗΣΑΠ και από το 2007 εργάζεται στη ΣΤΑΣΥ. Ξεκίνησε ως εργάτης, μετά έγινε αρχιτεχνίτης επιδομής και η τελευταία του θέση ήταν εργοδηγός επιδομής.
Οι συνάδελφοι του που μίλησαν στο protothema.gr λένε ότι ήταν «εργατικό παιδί, καλός συνάδερφος, η αδερφή του δουλεύει στον ΗΣΑΠ μαζί μας. Αλίμονο στη μάνα του και στον ανιψιό του που υπεραγαπούσε».
Όπως αναφέρουν, είχε λατρεία με τη θάλασσα και είχε πάρει και μια βάρκα και έκανε σχέδια για το μέλλον.
Το δυστύχημα σημειώθηκε περίπου στις 04.40 τα ξημερώματα στον σταθμό στον Αγ. Νικόλαο, όταν μηχάνημα λείανσης των γραμμών αντιμετώπισε πρόβλημα στα φρένα του, με αποτέλεσμα την σύγκρουσή του με άλλο συρμό. Από τους πέντε εργαζόμενους, οι τέσσερις κατάφεραν να πηδήξουν πριν την σύγκρουση. Το ειδικό μηχάνημα λείανσης, όπως αναφέρουν εργαζόμενοι της ΣΤΑ.ΣΥ, ζυγίζει περίπου 15 τόνους και με ταχύτητα περίπου στα 50χλμ/ ώρα, που είχε αναπτύξει, ήταν αδύνατο να σταματήσει. Αυτός ήταν και ο λόγος που τοποθετήθηκε άλλος συρμός για να σταματήσει την ανεξέλεγκτη πορεία του.
Η κίνηση στη Γραμμή 1 του Μετρό διεξάγεται στα τμήματα Ομόνοια – Πειραιάς και Α. Πατήσια – Κηφισιά.
Οι επιβάτες μπορούν εξυπηρετηθούν στο τμήμα Α. Πατήσια – Ομόνοια και αντίστροφα από τις λεωφορειακές γραμμές Α8 και Χ7 (έκτακτη), καθώς και από τις γραμμές τρόλεϊ 3,5 και 7.
Η επιβίβαση στις παραπάνω γραμμές γίνεται στη στάση «Αλυσίδα», έξω από το σταθμό της Γραμμής 1 «Άνω Πατήσια». Στην οδό Αχαρνών η εξυπηρέτηση των επιβατών γίνεται από τη λεωφορειακή γραμμή Β9 και τη γραμμή τρόλεϊ 6.
με πληροφορίες από το Πρώτο Θέμα