σούπερ μάρκετ: αύξηση 307% στις online αγορές

Πάνω  από 1, 3 δις τζίρο και αύξηση  307% στις online αγορές κατέγραψαν τα σούπερ μάρκετ σύμφωνα με στοιχεία της Convert Group. Μάλιστα ειδικά τη 12η εβδομάδα του 2020 (16-22 Μαρτίου) οι online αγορές κατέγραψαν ρεκόρ με αύξηση 501% σε σχέση με την ίδια εβδομάδα το 2019

Εντυπωσιακό είναι και το γεγονός ότι την ίδια εβδομάδα το ποσοστό των online αγορών σε σχέση με το συνολικό τζίρο του κλάδου λιανεμπορίου αυξήθηκε 4,5 φορές σε σχέση με την πρώτη εβδομάδα του έτους (από 0,4% σε 1,8%) γεγονός που σηματοδοτεί την ταχύτητα με την οποία οι Έλληνες υιοθετούν το online κανάλι για τις παραγγελίες τους. Σημειώνεται ότι για τη σύγκριση αγορών μεταξύ ψηφιακού και φυσικού δικτύου, συνεργάστηκαν οι Convert Group και Nielsen Ελλάδας.

Ταυτόχρονα, οι αναζητήσεις των Ελλήνων για τον όρο “online supermarket” στη μηχανή αναζήτησης Google δεκαπλασιάστηκαν μέσα στον Μάρτιο.

Συνολικά το πρώτο τρίμηνο του 2020 φαίνεται ότι το ηλεκτρονικό “καλάθι του νοικοκυριού” περιέχει σε αξία (ευρώ) κατά 30% φρέσκα τρόφιμα (λαχανικά, φρούτα, γαλακτοκομικά, φρέσκο κρέας & ψάρι, κα.), που αποτελεί δείγμα εμπιστοσύνης στα on-line super markets. Η αναλογία τροφίμων (περιλαμβάνει και τα ποτά) είναι 69% στο σύνολο των αγορών.

Επίσης η μέση αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού για το πρώτο τρίμηνο του 2020 εκτοξεύτηκε στα 101 ευρώ περιλαμβανομένου του ΦΠΑ, από 88 ευρώ περιλαμβανομένου του ΦΠΑ που ήταν το 2019, πράγμα λογικό αφού έχει αυξηθεί κατά πολύ η ενασχόληση με τη μαγειρική στο σπίτι. Στην αύξηση της μέσης αξίας της online παραγγελίας έχει συνεισφέρει μεταξύ άλλων και η ανάπτυξη αγορών σε προϊόντα καθαρισμού που αναπτύχθηκε 169% στο πρώτο τρίμηνο του 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, ενώ ειδικά για το διάστημα που εφαρμόστηκε το μέτρο της καραντίνας (24/2 – 31/3 2020) η αξία αγορών (ευρώ) της συγκεκριμένης κατηγορίας εκτοξεύτηκε στο 1.404% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2019.

Τι ψωνίσαμε

Μελετώντας όλες τις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) on-line αγορών στην περίοδο της καραντίνας, παρατηρούμε ανάπτυξη 1.234% σε αλεύρι και σιμιγδάλι, 614% σε ρύζι και όσπρια, 540% σε καλλυντικά περιποίησης σώματος, 509% σε ζυμαρικά, 468% σε φαρμακευτικά προϊόντα προσωπικής προστασίας (γάντια, μάσκες, καθαρό οινόπνευμα), 447% σε κονσέρβες, 436% σε κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά, 431% σε κατεψυγμένες πίτσες και τέλος, 427% σε χαρτικά είδη καθαρισμού.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *