Εχει το βιτριόλι…άρωμα και χρώμα;

Δεν λέμε συγκλονιστική είναι η υπόθεση με το βιτριόλι. Προκαλεί σοκ. Αλλά περιέχει όλη την παλιά …καλή συνταγή της επιτυχημένης κυκλοφοριακά  δημοσιογραφίας. (Αίμα, σπέρμα , ψέμα).

Αυτό όμως δεν αποτελεί καμία δικαιολογία για τον υπερβολικό  χρόνο που καταλαμβάνει στη θεματολογία των καναλιών εδώ και δέκα μέρες. Φαίνεται όμως ότι το βιτριόλι τελικά έχει…άρωμα.

Και μάλιστα πολιτικό και κοινωνικό. Διότι για άλλη μια φορά τα κανάλια μια διαστροφική προσωπική ιστορία, που εμπλουτίζεται με αρκετά στοιχεία σεξισμού, μια και για κακή τους τύχη και οι δυο κοπέλες ήταν εμφανίσιμες ρίχνεται ως καύσιμο υλικό στα μηχανάκια της τηλεθέασης.

Βλέπεις το…μαρτυριάρικο FB έχει τροφοδοτήσει με τσάμπα υλικό τα κανάλια που το προσφέρουν αφειδώς στο καταναλωτικό κοινό. Χωρίς φυσικά να σκεφθούν αυτό που όλοι οι νοήμονες ψυχίατροι επισημαίνουν. Οτι αυτή η υπερβολή μπορεί να δημιουργήσει φαινόμενα μιμητισμού.

Αυτά βέβαια είναι ψιλά γράμματα για αυτούς που θεωρούν τη δημοσιογραφία ως μεγεθυμένη κλειδαρότρυπα για όλα τα γούστα και βίτσια.

Θα ήθελα πράγματι να μπορούσα να καταγράψω στατιστικά το χρόνο που πήρε στα κανάλια το…ερωτικό βιτριόλι, από τη μια και το…πολιτικό βιτριόλι από την άλλη όταν το “δέχτηκε” η Κούνεβα.

Να σημειώσουμε ότι ενώ στο ροζ βιτριόλι η δράστρια εντοπίστηκε αυτοί που στοχοποίησαν την Κούνεβα αγνοούνται εδώ και χρόνια.

Αλλά βλέπεις είπαμε: Το βιτριόλι και…άρωμα έχει και χρώμα…

Ν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *